Els sindicats convoquen una protesta el 26 de setembre davant la seu de Foment per la reducció de la jornada laboral

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – Els sindicats han convocat una protesta el pròxim dijous 26 de setembre a les 11.30h davant de la seu de Foment del Treball de Barcelona per “pressionar” per la reducció de la jornada laboral. CCOO i UGT creuen que “no hi ha marge” per arribar a un acord en el marc del Consell del Diàleg Social i veuen la negociació “esgotada”. És per aquest motiu que insten al govern espanyol a portar la mesura al Congrés dels Diputats i ressalten que és un “clam social”. “És el moment de prendre decisions”, ha dit el secretari general de CCOO, Javier Pacheco. “Ens mobilitzem davant la patronal per dir-li que no ens aturarem”, ha dit. Al seu torn, la UGT ha criticat que la CEOE “dilati de manera indeterminada” la negociació “sense concretar propostes”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió