ACN Barcelona – El president de la Federació de Bombers Voluntaris de Catalunya, Miquel Mesegué, ha alertat aquest dimecres que el model mixt del cos “no funciona” i que la situació és “insostenible”. “Un dels principals motius pels quals no tanquem els parcs avui mateix és perquè tenim més responsabilitat i sentiment de servidor públic que molts dels que ens dirigeixen, que saben que estem en unes condicions penoses i no fan res per revertir-ho”, ha advertit a la Comissió d’Interior del Parlament. Mesegué ha demanat més recursos i mutar cap a una figura que els doti de les proteccions necessàries, perquè ara, sense una relació contractual amb l’administració, no són reconeguts com a víctimes d’accident laboral en cas de resultar ferits en acte de servei.
Els bombers voluntaris alerten que el model mixt “no funciona” i que la situació als parcs és “insostenible”
|
- Publicitat -
Publicitat


