El PSC demana “responsabilitat” a Junts per repetir l’acord a la Diputació i que no prengui “decisions venjatives”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – La candidata del PSC a les eleccions del 23-J per Barcelona, Meritxell Batet, ha demanat “responsabilitat” a Junts de cara a repetir l’acord a la Diputació de la capital. En una atenció als mitjans aquest dimecres des de la seu socialista, Batet ha instat la formació que presideix Laura Borràs a no prendre “decisions venjatives ni emotives” sinó “racionals”. “Quan una cosa funciona és bo que els polítics actuem amb responsabilitat i continuem treballant per beneficiar els ciutadans”, ha argumentat. D’altra banda, Batet ha reiterat que a les eleccions a les Corts espanyoles està en joc tornar a la “confrontació” a Catalunya, en cas d’una presidència del PP d’Alberto Núñez Feijóo, o bé mantenir la “convivència” de la mà de Pedro Sánchez.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió