El govern espanyol manté el pla d’estalvi energètic i es nega a retirar o modificar el decret

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – La vicepresidenta tercera del govern espanyol i ministra de Transició Energètica, Teresa Ribera, ha assegurat que l’executiu no retirarà ni modificarà el decret per al pla d’estalvi energètic. Així ho ha garantit en una atenció a mitjans després de la reunió de la Conferència Sectorial d’Energia, on diverses comunitats li han demanat que es retiri el decret, de la mateixa amnera que ho han fet diversos dirigents del PP els darrers dies. Ribera ha recordat que el decret ja està en vigor –des de la seva publicació al BOE-. A banda, ha descartat que hi hagi cap ajornament de l’entrada en vigor de les mesures, com havien demanat algunes comunitats com Catalunya.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió