- Publicitat -
ACN Madrid – El govern espanyol ha aprovat el dret a l’oblit oncològic. Aquest és un dels punts recollits en el reial decret llei aprovat pel Consell de Ministres amb diverses mesures. Segons ha explicat la vicepresidenta primera i ministra d’Assumptes Econòmics, Nadia Calviño, se’n podran beneficar aquelles persones que hagin vençut un càncer cinc anys després de superació de la malaltia, i “sense recaiguda posterior”. Així, aquest dret permetrà que aquestes persones no es vegin perjudicades per la contractació de qualsevol producte, sigui “financer o no”.
Publicitat


