ACN Barcelona – El Govern ha captat 3.420,4 milions d’euros dels fons Next Generation, en concret del mecanisme de Recuperació i Resiliència, que és la “peça angular” dels recursos provinents de la Unió Europea. La xifra representa un 15,4% del total de recursos que té l’Estat. D’aquests diners la Generalitat fins al maig ha rebut 2.845,7 milions d’euros (83% del total), dels quals ha mobilitzat 1.984,6 milions d’euros. La xifra suposa que fins al moment l’executiu ha mobilitzat un 70% dels recursos que té disponibles, segons les dades presentades aquest dilluns. La consellera d’Economia i Hisenda, Natàlia Mas, ha fet una valoració “ambivalent” i ha admès “preocupació” per si les eleccions del 23-J provoquen més “lentitud” en el desplegament dels fons.
El Govern capta el 15,4% dels fons europeus de tot l’Estat i mobilitza 1.985 milions d’euros fins al maig
|
- Publicitat -
Publicitat


