El Col·legi d’Infermeres exigeix que es tripliqui el nombre de llevadores a Tarragona i Ebre

|

- Publicitat -

ACN Tarragona – El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Tarragona (CODITA) ha exigit que es tripliqui el nombre de llevadores al Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre. Segons la vocal de la junta, Gemma Martínez, el 80% de les professionals han de treballar en dos o tres llocs alhora per cobrir les necessitats de la població. “Això vol dir que necessitaríem unes 300 llevadores”, ha exposat Martínez, qui ha recordat que a la demarcació hi ha 106 professionals col·legiades. D’aquesta manera s’arribaria a l’objectiu “d’una llevadora, un part”. “Moltes vegades, per fer un bon acompanyament, una llevadora ha d’atendre quatre dones a la vegada”, ha denunciat la infermera en el marc d’una jornada centrada en la salut sexual i reproductiva de la dona.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió