ACN Barcelona – EH Bildu celebra que la llei d’amnistia “desembarra” el terreny de joc, però també avisa que “el conflicte polític continua damunt la taula”. Així ho ha defensat aquest dijous el diputat d’EH Bildu Jon Iñarritu durant el debat definitiu de la norma al Congrés dels Diputats. Amb una part del seu discurs en català, el diputat de l’esquerra abertzale ha defensat que “és un dia històric” i que “l’amnistia és la resposta justa i necessària davant la repressió contra els qui han lluitat pacíficament pel dret a l’autodeterminació”. Iñarritu ha afirmat que ara “hi ha l’oportunitat de crear un clima de confiança per abordar la qüestió territorial de l’Estat, tant a Catalunya com a la resta de nacions sense estat, com Euskadi i Galícia”.
EH Bildu celebra que la llei d’amnistia “desembarra” però avisa que “el conflicte polític continua damunt la taula”
|
- Publicitat -
Publicitat



