- Publicitat -
ACN Figueres – Dos alumnes de l’institut Ramon Muntaner de Figueres han empatat com a segones millors notes de les PAU a les comarques gironines. Blai Higueras i Júlia Fita han estudiat junts i tenen la mateixa colla d’amics. Aquest divendres els han comunicat que són la segona nota més alta de les Proves d’Accés a la Universitat de la demarcació, una notícia que els ha arribat com una sorpresa perquè no s’ho esperaven. Ara, esperen celebrar-ho de forma breu aquest divendres a la nit a Empuriabrava (Alt Empordà). Júlia Fita ha explicat que vol estudiar Medicina i ara decidirà si va a Barcelona o es queda a Girona. Blai Higueras es matricularà a Enginyeria Electrònica de Telecomunicacions a la Universitat Politècnics de Catalunya.
Publicitat


