ACN Barcelona – Els Mossos d’Esquadra han desplegat a primera hora d’aquest dimecres un dispositiu contra una organització de ‘teloners’ especialitzada en assalts violents a vies ràpides, segons ha informat la policia catalana. Utilitzaven vehicles sostrets per cometre els fets. L’operació la porta la Divisió de Trànsit. La investigació es va iniciar a finals d’octubre a partir d’un assalt violent que hi va haver a l’AP-7 a Tarragona. S’estan duent a terme diversos escorcolls a Barcelona, Badalona, Hospitalet de Llobregat i Cerdanyola del Vallès. En el dispositiu hi participen un centenar d’efectius de Trànsit, de la unitat d’investigació de Rubí i de la de Gavà.
<em>(Aquesta notícia actualitza l’anterior sobre el mateix tema incorporant les poblacions on es fan els escorcolls i més detalls de la investigació)</em>


