- Publicitat -
ACN Madrid – La vicepresidenta segona del govern espanyol, Yolanda Díaz, ha lamentat aquest dijous “l’espectacle” que, a parer seu, han escenificat “la dreta i l’extrema dreta” durant el debat de la llei d’amnistia celebrat al Congrés dels diputats. Segons ha dit la líder de Sumar, el PP i Vox “colpegen les institucions” davant debats importants com el de l’amnistia. En declaracions a la premsa en sortir del ple, ha assegurat que durant la sessió s’han sentit dins de l’hemicicle insults com “traïdors” i “corruptes” en contra dels diputats d’esquerres presents a la sessió.
Publicitat


