Detingut a Barcelona un home per un cas de maltractament en l’àmbit de la llar

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – La Guàrdia Urbana de Barcelona ha detingut un home per un cas de maltractament en l’àmbit de la llar. La detenció va ser dilluns als volts de les 22 hores al districte de Sants Montjuïc. Gràcies al testimoni d’un ciutadà una patrulla va poder fer la detenció. En arribar, els agents van trobar-se la dona al carrer amb ferides de diversa consideració.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió