Detenen un home a l’estació del Nord de Barcelona per portar 60.000 dosis de pastilles d’MDMA i metamfetamines

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – La Policia Nacional ha detingut a l’estació del Nord de Barcelona un passatger provinent de París que portava a l’interior de la maleta 12 paquets plastificats amb pastilles d’MDMA i metamfetamines. Segons ha informat el cos policial, hi havia unes 60.000 unitats, les càpsules eren de color gris fosc i tenien la forma del pallasso Pennywise. En total, les pastilles que transportava el passatger pesaven més de 29 quilograms. Els agents, adscrits a la brigada mòbil, han identificat l’home per la seva “actitud erràtica i de vigilància extrema de l’entorn” i l’han traslladat a una sala on, després d’inspeccionar l’equipatge, han trobat els paquets amb les pastilles d’MDMA i metamfetamines.

Posteriorment, els agents han detingut l’home, al qual se l’imputa un presumpte delicte contra la salut pública i se l’ha traslladat a dependències policials. Després de passar a disposició judicial, el jutge encarregat de la causa ha decretat l’ingrés en presó provisional.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió