ACN Barcelona – Els Mossos d’Esquadra de la comissaria de Sabadell han detingut tres homes que van enxampar in fraganti quan estaven fent un forat per entrar a un habitatge a robar-hi. Cap a les 4 de la matinada del 17 d’agost, el 112 va rebre l’avís que se sentien sorolls i veus a l’interior d’un local de Sabadell. Dues patrulles s’hi van presentar i van comprovar que la persiana estava una mica aixecada. Els agents van accedir a la nau i van trobar-hi els tres homes amagats. Un tenia una serra, un bec de lloro i una pota de cabra, eines que es fan servir per a aquests delictes. Els homes estaven fent un forat en una paret per accedir a un habitatge contigu i van quedar detinguts per un presumpte delicte de robatori amb força en grau de temptativa.
Els detinguts, de 18, 23 i 25 anys, van passar a disposició del jutjat en funcions de guàrdia el 18 d’agost, on el jutge va decretar-ne la llibertat amb càrrecs. Dos d’ells ja tenien antecedents. Aquestes detencions s’emmarquen dins la planificació del pla operatiu de prevenció de robatoris en època d’estiu.


