Desallotgen l’antiga escola Menéndez y Pelayo de Mataró, ocupada des del maig com a espai autogestionat La Teixidora

|

- Publicitat -

ACN Mataró – L’Ajuntament de Mataró ha desallotjat aquest dimecres l’antiga escola Menéndez y Pelayo, ocupada des de fa tres mesos com a espai d’autogestió popular La Teixidora. A primera hora, una comitiva judicial i policial ha fet fora les cinc persones que hi dormien. L’alcalde en funcions i regidor de Seguretat Pública, Juan Carlos Jerez, ha recordat que el ple va aprovar per àmplia majoria iniciar els tràmits per recuperar la finca. Jerez ha carregat contra el col·lectiu que s’havia apropiat de l’espai, “el qual no té cap legitimitat perquè no representa cap grup municipal ni entitat registrada”. L’Ajuntament ha començat l’enderroc de l’edifici. Al solar hi farà un aparcament mentre no hi hagi consens sobre quin equipament construir.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió