Controlat l’incendi en una nau que emmagatzema autocaravanes a Montcada i Reixac

|

- Publicitat -

ACN Montcada i Reixac – Els Bombers de la Generalitat han donat per controlat l’incendi que s’ha declarat aquest diumenge en una nau industrial que emmagatzema autocaravanes a Montcada i Reixac, a prop de la C-58. El foc ha afectat una desena de vehicles, entre autocaravanes, caravanes i turismes que hi havia a l’aparcament de la nau. L’incendi també ha obligat a tallar la circulació de trens a la línia R4 de Rodalies entre Cerdanyola del Vallès i Montcada Bifurcació, ja que cremaven canyes als dos costats de la via. Mentre ha durat el tall, s’ha establert un servei alternatiu per carretera entre les estacions de Sabadell Sud i Fabra i Puig, segons ha informat Protecció Civil. La circulació s’ha reprès poc abans de les 14.30 hores, segons ha informat Adif.

<div>

Publicitat

<em>(Aquesta notícia actualitza l’anterior sobre el mateix tema amb informació sobre la recuperació de la circulació de trens a l’R4)</em>

Els Bombers han rebut l’avís cap a un quarts de dotze del matí i hi han treballat amb tretze de dotacions.
</div>

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió