ACN Lleida – L’Agència Catalana de Consum ha resolt el 70% de les reclamacions gestionades a les comarques de Ponent i el 45% a l’Alt Pirineu el 2023. En el cas de Ponent, es tracta de 1.258 reclamacions, de les quals 824 s’ha resolt mitjançant la mediació i 59 per arbitratge, mentre que els 115 casos resolts a l’Alt Pirineu del total de 254 s’han resolt a través d’un acord de mediació. Són dades que ha presentat a Lleida el director de l’Agència, Albert Melià, que ha destacat que les incidències que més es repeteixen a la demarcació són les relacionades amb el subministrament de llum i gas, la compra de productes o la telefonia. Així mateix, a Ponent han augmentat un 37% les denúncies, sobretot les relacionades amb la vulneració dels drets lingüístics.
Consum resol el 70% de les reclamacions a Ponent i el 45% a l’Alt Pirineu el 2023
|
- Publicitat -
Publicitat