Cambrils impulsa un dispositiu amb vigilància policial per combatre el top manta al límit del terme municipal amb Salou

|

- Publicitat -

ACN Cambrils – L’Ajuntament de Cambrils ha engegat un dispositiu policial per combatre el top manta. Es tracta d’un tall al passeig marítim des del límit amb el terme municipal de Salou -on es concentren els venedors ambulants- fins al carrer Andròmeda. Així, s’impedeix el pas de vianants, ciclistes i patinadors, però també dels manters. Segons el regidor de Seguretat Ciutadana de Cambrils, Enrique Arce, el dispositiu s’ha avançat uns mesos abans de l’estiu davant una situació “insostenible” per erradicar un problema de convivència a la zona. De moment, s’allargarà fins diumenge i s’estudiarà repetir-lo de forma periòdica i aleatòria. L’associació de veïns del Cap Sant Pere valora positivament l’acció i reclama que sigui permanent per ser efectiva.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió