ACN Barcelona – CaixaBank ha concedit al primer semestre de l’any un total d’11.000 milions d’euros finançament destinat a impulsar la internacionalització de les empreses espanyoles. Segons ha detallat l’entitat en un comunicat aquest dijous, aquest volum de nou finançament, dirigit a petites, mitjanes i grans empreses, s’ha destinat, principalment, a finançar operacions “d’importació i exportació”, així com projectes vinculats a l’activitat internacional de les empreses. L’entitat financera ha recalcat la seva posició “lider” en la concessió de crèdits d’importació a Espanya amb una quota de mercat del 27,4%, així com el volum d’avals emesos i rebuts, amb una quota per sobre del 30%.
Tal com destaca CaixaBank, avui disposa de productes i serveis especialitzats per ajudar les empreses a gestionar les seves operacions d’importació i exportació, així com opcions de finançament adaptat i una gamma de solucions que els permeten gestionar les operacions internacionals totalment en línia.
“La presència internacional de CaixaBank es canalitza a través de la seva xarxa de Banca Internacional de sucursals i oficines de representació repartides per tot el món i d’acords de cooperació amb bancs internacionals de primer nivell”, apunta l’entitat.


