Belarra diu que l’ampliació de l’aeroport posa en risc la biodiversitat i aposta per una mobilitat “sostenible”

|

- Publicitat -

ACN Madrid.-La ministra de Drets Socials, Ione Belarra, ha apuntat que la inversió de 1.700 milions d’euros per a l’ampliació de l’Aeroport del Prat responia a una lògica de transport antiquada. Al seu compte de Twitter, Belarra assegura que l’ampliació “posa en risc la biodiversitat del seu entorn natural” i la paralització hauria de servir per “replantejar el vell model de transport especulatiu i caduc que només afavoreix una minoria privilegiada” i “apostar per una mobilitat sostenible i de futur”. Malgrat formar part del govern espanyol, Podem ha mantingut la seva oposició a la proposta d’ampliació, tal com ha apuntat també des dels terrenys de la Ricarda la vicepresidenta Yolanda Díaz.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió