- Publicitat -
ACN Barcelona – Barcelona desallotjarà les platges a les 6.30 h per Sant Joan, on preveu que es concentrin unes 60.000 persones, amb l’objectiu de reobrir-les a les 9 h per als usuaris i banyistes. Segons ha explicat aquest dimecres el tinent d’alcalde de Seguretat, Albert Batlle, estimen que hi hagi una presència similar a l’any passat. La Guàrdia Urbana destinarà 400 agents al dispositiu nocturn especial per la revetlla i també “tancarà” el barri de la Barceloneta per evitar molèsties veïnals, canalitzant els fluxos d’entrada a la platja pels extrems. Tant Batlle com el cap de la Guàrdia Urbana, l’Intendent Major Pedro Velázquez, han indicat que hi haurà controls d’alcoholèmia i drogues tota la nit i han fet una crida a la prudència.
Publicitat



