Artadi creu que Colau vol “tapar la gestió nefasta” de Barcelona “dient que el dret a l’autodeterminació són tonteries”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona.-La presidenta de JxCat a l’Ajuntament de Barcelona, Elsa Artadi, creu que l’alcaldessa de la ciutat, Ada Colau, vol “tapar la gestió nefasta” de la capital catalana “referint-se al dret a l’autodeterminació com a ‘tonteries'”. Després que en una entrevista a TV3 Colau assegurés que no es dona cap condició per al referèndum i que “la gent no està per tonteries”, Artadi ha assegurat que les declaracions “són insultats per a la ciutadania”. “Són unes declaracions que fa després de degradar Barcelona i d’estar perdent el control sobre els actes d’incivisme de Barcelona”, ha carregat Artadi. La presidenta del grup municipal ha qualificat les afirmacions de “molt decebedores”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió