- Publicitat -
ACN Barcelona – El president de la Generalitat en funcions, Pere Aragonès, ha afirmat que l’amnistia és “una fita històrica” que “posa fi a anys de crua repressió”. Així ho ha dit en una declaració institucional des del Palau de la Generalitat poques hores després que la llei s’hagi aprovat definitivament al Congrés dels Diputats. Aragonès ha remarcat que es tracta “d’una victòria de país” i ha avisat que Catalunya “estarà amatent” perquè la llei s’apliqui a tothom. Durant el seu discurs el president en funcions també ha advertit que tot i que és “un gran pas” l’amnistia “per si sola no resol el conflicte polític” i ha remarcat que ara cal “abordar les causes de fons” en “una nova etapa centrada en la negociació”.
Publicitat


