- Publicitat -
ACN Barcelona – El candidat d’ERC a les eleccions del 12-M, Pere Aragonès, ha demanat la confiança de “totes les dones” de Catalunya per continuar les polítiques feministes del Govern. Durant l’acte d’aquest dimecres al matí a Barcelona, Aragonès ha assegurat que només un executiu presidit per ell és “garantia” de mantenir la conselleria d’Igualtat i Feminismes, un departament que va crear ERC el 2021. El president i candidat a la reelecció ha avisat que el “feminisme conservador” del PSC “desdibuixa” les polítiques fetes fins ara, i que els socialistes “no volen molestar els amics senyors” de Pedro Sánchez. També ha recordat que Junts va situar el pressupost de l’Institut Català de les Dones en “mínims històrics”.
Publicitat



