Alteracions al servei de les línies R2 Nord i R11 de Rodalies per un robatori de coure

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – El servei de les línies R2 Nord i R11 de Rodalies de Renfe funciona amb alteracions des de mitja tarda d’aquest divendres a causa d’un robatori de coure. Fonts de la companyia ferroviària han explicat que la incidència afecta el tram entre Granollers Centre i Mollet – Sant Fost, per on s’ha de circular per via única amb les demores consegüents. Tècnics d’Adif treballen a l’indret per restablir la infraestructura el més aviat possible, per bé que no s’ha facilitat previsió de normalització del servei.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió