Alsina es reuneix a París amb representants de l’OCDE i del govern francès en el primer viatge internacional

|

- Publicitat -

ACN París.-La consellera d’Acció Exterior i Govern Obert, Victòria Alsina, ha fet aquest dilluns a París el seu primer viatge internacional durant el qual s’ha trobat amb representants de l’Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) i del govern francès. Concretament, Alsina s’ha reunit amb el secretari d’estat per a la transformació de l’administració pública de l’executiu francès, Thierry Lambert, i la directora de Governança de l’OCDE, Elsa Pilichowski. Durant la visita a la capital francesa, la consellera també s’ha trobat amb diputats i senadors francesos. Malgrat no revelar-ne els noms, Alsina ha apuntat que són de diferents partits polítics i que els explicarà que el “conflicte” polític amb l’Estat “segueix”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió