ACN Barcelona – El conseller de Drets Socials, Carles Campuzano, i l’alcalde de Badalona, Xavier García Albiol, han acordat reactivar el Consorci de Badalona Sud per frenar les agressions sexuals entre menors. Així ho han anunciat després de la reunió que han mantingut aquest divendres per tal d’analitzar la situació al barri badaloní de Sant Roc. El consorci, que intervé a Sant Roc i el seu entorn, estava en fase de dissolució des de fa dos anys. Ara, arran de les últimes agressions sexuals, Govern i Ajuntament s’han instat a “reactivar-lo i replantejar-lo” per tal de treballar de forma coordinada. Per Albiol, és “innegociable” que l’organisme sigui “transversal” i compti també amb la participació dels departaments d’Educació, Interior i Territori.
Albiol i Campuzano pacten reactivar el Consorci de Badalona Sud per fer front a les agressions sexuals entre menors
|
- Publicitat -
Publicitat


