Albiach, sobre els pactes posteriors al 12-M: “Volem aliances progressistes però per fer polítiques progressistes”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – La candidata de Comuns Sumar, Jéssica Albiach, ha reiterat que la seva formació vol arribar a pactes amb altres partits d’esquerres. “Volem aliances progressistes, però per fer polítiques progressistes”, ha advertit en una entrevista aquest divendres a TV3, sobre els pactes posteriors a les eleccions del 12-M. La cap de llista dels comuns ha criticat que hi hagi hagut partits d’esquerres que han acabat fent polítiques de dretes, en referència a ERC i el projecte del Hard Rock. Albiach també ha apostat per esmenar la llei d’amnistia amb mesures complementàries, si cal, en cas que es trobi alguna “llacuna” a la nova norma, que ha d’aprovar-se definitivament al Congrés d’aquí a poc més d’un mes.

Albiach també s’ha referit a la <a href=”https://www.acn.cat/new/4d1be5f5-6e50-48a3-b49a-2f6e55f6702e/texts”>segona onada</a> d’independentistes que han hagut de marxa a l’estranger per la investigació de terrorisme en el cas Tsunami: “És una barbaritat relacionar les mobilitzacions amb terrorisme”. En aquest sentit, la cap de llista de Comuns Sumar ha remarcat que és “urgent” reformar el CGPJ i solucionar el problema “des de l’arrel”.

Publicitat

La candidata dels comuns també ha reiterat que està “disposada” a debatre amb tothom i on faci falta, també a la Catalunya Nord per si això facilita que hi pugui participar el cap de llista de Junts, Carles Puigdemont.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió