El SUP va participar a la concentració fatxenda del 12-O, la mateixa en que va insultar els catalans per voler votar
Ho van anunciar i ho van fer present, van participar efusivament en aquella convocatòria dirigida políticament tant per Ciudadanos com pel PP, en un clar intent de crispar la societat catalana, l’única manera que tenen per aturar el procés, però la estratègia s’ha fet tant evident que la ciutadania ja no se’ls creu. Saben que si no fan joc brut i atien la violència a Catalunya, segur que fracassaran.
Les declaracions de Sánchez Fornet no són unes declaracions més
Recordem que com a funcionari públic té uns deures, no són les primeres declaracions i per tant el silenci del Ministeri de l’Interior i dels partits unionistes són una prova més que estem davant el joc brut dels unionistes i de l’estat per rebentar el procés sobiranista.
Els dirigents espanyols no poden dir el que diu Sánchez Fornet, però ho aproven per silenci administratiu!
És clar que avui no estem als anys 80, on tot era possible per aturar la democràcia, violència o cop d’estat, en els moments actuals han d’actuar diferent, i una manera és crispar i violentar utilitzant personatges com el president honorífic del SUP, o els mitjans de la caverna mediàtica, o partits com UPyD, Ciudadanos o el mateix PP, i això és el que fan, saben que per la via democràtica els unionistes ho tenen perdut, tant sols els queda el joc brut , l’estratègia d la por o la violència, de fet, Azanar ja va marcar el full de ruta.


