Portades: El País destaca la tensió entre l’Estat i Alemanya per Puigdemont

|

- Publicitat -

El País titula: “El caso Puigdemont tensa la relación entre España i Alemaña” i remarca que les paraules de la ministra de justícia alemanya en defensa de la llibertat del president van originar una gran enrabiada i desconcert a les files populars.

Publicitat

El Mundo també recull que “España acusa Alemaña de politizar la causa Puigdemont” i destaca l'escàndol Cifuentes. En aquest sentit, assegura que “un militant del PSOE ressentit amb el PP va destapar el cas”. La Vanguardia també centra la seva portada en la presidenta de la Comunitat de Madrid. D'altra banda, afirma que “El Suprem eludirà jutjar l'1-O amb acusacions”.

 
El Periódico parla del “Malson del PP” després del revés de la justícia alemanya.

Per la seva banda, l'ABC recull una entrevista al president d'Argentina, Mauricio Macri, i La Razón publica una enquesta que conclou que “El 69% de los votantes del PP quiere a Rajoy como candidato”.

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí