Ahir els militants del PP varen celebrar les seves primàries votant en unes urnes de cartró. Res a dir. Ah si, sempre has de ser emmascarat per una paella bruta #Seguim pic.twitter.com/6ET5F25ZGX
— Teresa Jordà (@TeresaJorda) 6 de juliol de 2018
Això d'avui són unes votacions sense les més mínimes garanties democràtiques. Si fins i tot els de les meses són tots del PP!
I les urnes de cartró? S'ha vist clarament que arribaven ja plenes als llocs de votació, que són també seus del partit.
Quin escàndol.— Pere Tubert Juhé, PhD (@drtubert) 5 de juliol de 2018
El PP vota en les primaries amb urnes de cartró … tenen memòria de peix.
— Carles Arquimbau (@CArquimbau) 6 de juliol de 2018
Què em dieu? Que Soraya i els del PP han votat en urnes de cartró?
— Frederic Rep.Cat (@fredijosal) 6 de juliol de 2018
Les urnes dels xinos que utilitzávem al 1-O tenien bastant més prestigi que les de cartró que useu al PP. Pobrets, la pasta que robeu no deu ser suficient.
— MΔRC FDEZ (@markk_fb) 5 de juliol de 2018
Aquests del PP no feien “conyeta” amb les urnes del 9-N i les “xines” del 1-O, per a les seves primàries una capsa de sabates potser seria millor que aquesta que fa servir el sr. Garcia, o es que la seva dona no li ha deixat el cubell de la roba bruta.
— Andaló (@cal_andal) 5 de juliol de 2018
el PP s'enreien de nosaltres quan vam presentar les urnes de l'1-O, mentres ells avui voten en les seves primàries en urnes de cartró totalment opaques.
Aquella lògica amb olor a ranci. #PPrimarias #PPcorrupcion pic.twitter.com/egY4hXj07R
— Gandhi Crush (@gandhi_crush) 5 de juliol de 2018


