- Publicitat -
Desenes de professionals de diversos mitjans de comunicació fan guàrdia a les portes del centre penitenciari. També s'hi han concentrat catalans residents a Alemanya per rebre a Puigdemont quan surti de la presó.
Fins al lloc també s'hi està desplaçat una delegació de 15 diputats de JxCat i d'ERC. Entre els republicans que han viatjat a Neumünster hi ha Gerard Gómez del Moral, Anna Caula, Adriana Delgado i Ernest Maragall.
La previsió és que el president abandoni el centre durant el matí d'aquest divendres. Però segons informa l'ACN, per ara, la Fiscalia no té constància de què s'hagi fet efectiu el pagament de la fiança que la justícia alemanya ha imposat al president per poder sortir de la presó.
D'altra banda, el president té previst fer una roda de premsa aquest divendres a les 18 de la tarda. “Ens veiem demà. Moltes gràcies a tots!”, va celebrar ahir Puigdemont a través de Twitter.
Ens veiem demà. Moltes gràcies a tothom! #LlibertatPresosPolítics pic.twitter.com/quG18LKvQp
— Carles Puigdemont (@KRLS) 5 d’abril de 2018
Publicitat



