Girauta s’emprenya amb la decisió del tribunal alemany

|

- Publicitat -
Girauta ha fet un tuit on, perceptiblement molest, titlla la decisió de la justícia alemanya d'extradir Puigdemont de “canallada”. 
 
“En lloc d'avançar cap a l'espai judicial europeu, retrocedim cap a l'espai d'impunitat europeu”. “El mal que han fet els magistrats de Schleswig-Holstein transcendeix tot el que és espanyol. Algun dia caldrà estudiar el qui i el perquè d'aquesta canallada”, ha piulat. 
 
El Tribunal d'Schleswig-Holstein ha admès extradir Puigdemont per un presumpte delicte de malversació de fons públics. El tribunal alemany, però, ha descartat fer-ho per rebel·lió, ja que no accepta els delictes que Alemanya serien els equivalents, alta traïció i pertorbació de l'ordre públic. De moment, la justícia alemanya ha decidit mantenir-lo en llibertat.
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí