Els diaris del #sísí sensibles al batec ciutadà
El diari Ara ha dedicat avui la seva portada a la Marató, “La solidaritat #nodegenera” titula, i esmenta que la recaptació de La Marató és espectacular i es manté en el nivell de rècord. Per la seva banda, El Punt Avui hi ha dedicat un espai a portada que titula “Solidaritat a prova de crisi” i anuncia que hi dedica dues pàgines a l’interior del diari. Contrasta la sensibilitat d’aquests dos mitjans vers el que mou a la societat civil i la manca d’aquesta qualitat de La Vanguardia i El Periódico que no han trobat un espai per un fet de transcendència social com el resultat de La Marató. Que El País, l'ABC, El Mundo i La Razón no se'n facin ressó no sorprén, malgrat el director de La Razón i el seu propietari, el Sr. Lara, gallardegen sovint de la seva condició de catalans.
A manca d’estat propi La Marató de TV3, motor de recerca científica
En les 21 edicions celebrades, La Marató de TV3 ha recaptat 119.004.096 milions d’euros, i s’ha convertit d’aquesta manera en un dels motors de la recerca científica del país i en una eficaç plataforma de sensibilització i divulgació social sobre les malalties tractades. I tot, gràcies a la confiança d’una societat compromesa amb el projecte, que cada any s’hi implica malgrat les dificultats econòmiques.


