Edició 2707

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 23 de desembre del 2025
Edició 2707

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 23 de desembre del 2025

El Punt Avui fa el salt a la televisió

|

- Publicitat -

Programació pròpia basada en la informació

Publicitat

Tot i que inicialment el gruix d'actualitat es concentrarà en la franja de vespre-nit (amb diferents espais que s'aniran anunciant en les properes setmanes), els continguts informatius hi seran presents durant tot el dia no només a través d'espais temàtics (culturals, esportius i econòmics…) sinó també a través dels titulars d'actualitat que s'hi podran veure permanentment -i que es compartiran en els webs d'El Punt Avui i El9- i pels butlletins informatius que hi haurà cada hora

Com que El Punt Avui TV serà un canal basat exclusivament en la informació, els seus continguts els dirigiran els directors periodístics dels dos diaris del grup: Xevi Xirgo (director d'El Punt Avui) pel que fa a les informacions d'àmbit general, i Emili Gispert (director d'El 9), pel que fa als continguts en matèria esportiva.

Millora de la pàgina web

La incorporació dels continguts televisius, que provocarà alguns canvis en l'organigrama del grup, suposarà alhora una millora per a les pàgines web dels productes del grup, en especial per a les edicions digitals d''El Punt Avui' i de l'esportiu 'El 9', ja que la majoria de continguts que s'emetin per aquest nou canal televisiu estaran a disposició, en alguns casos en directe, per als lectors i subscriptors que segueixen per internet les informacions que produeix aquest grup de comunicació.

La nova graella de programació està pendents de disposar del vistiplau del Consell de l'Audiovisual de Catalunya.

L'acord el van signar aquest dijous el president de l'empresa editora d'El Punt Avui, Joaquim Vidal i Perpinyà, i el propietari de Canal Català, Nicola Pedrazzoli. A partir del dia 1 de març vinent el diari serà l'arrendatari de les llicències de televisió de què disposa Canal Català i accelerarà tots els preparatius perquè, a finals de març, El Punt Avui Televisió pugui emetre la seva pròpia programació.
 

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí