La integració dels 30 nous locals, que duran les marques ‘Bonpreu’ i ‘Esclat’, suposarà incrementar la plantilla del grup en 1.000 treballadors, fins arribar als 4.000, un increment notable en context de crisi econòmica. Els treballadors provinents d’Intermarché han fet cursos per conèixer la marca i els valors de defensa del territori i la llengua característics del Grup Bon Preu.
A més de la reforma d’aquests nous establiments, també s’ampliarà el magatzem de l’empresa a Balenyà per tal de guanyar capacitat per abastir les noves botigues. Bonpreu sempre s’ha caracteritzat per potenciar l’ús del català als seus establiments, i l’agost de 2008 l’empresa va distribuir 2.500 xapes als seus treballadors amb el missatge ‘Si us plau parla’m en català’.
L’any 2009 la facturació del grup osonenc va enfilar-se als 509 milions d’euros, i amb l’adquisició d’Intermarché s’espera que aquestes xifres augmentin un 38% fins als 700 milions.


