Continua la repressió: Imputen un actor català per fer un gag a RAC1 sobre el vaixell ‘Piolín’

|

- Publicitat -

Ara li toca a l'humor. L'actor Eduard Biosca, conegut per la interpretació del senyor Bohigues, ha anunciat mitjançant el seu compte oficial de Facebook que ha estat imputat per fer un gag al programa líder de les tardes de Catalunya, Versió RAC1, sobre el vaixell dels policies espanyols 'Piolín' que ha allotjat els agents de la Guàrdia Civil i la Policia Nacional que va actuar l'1 d'octubre i resta a l'expectativa per actuar quan el Gobierno ho ordeni.

Publicitat

En un breu missatge, Biosca ha comentat: “m'han citat a declarar als jutjats com a investigat per un gag del Senyor Bohigues al Versió RAC1. 

En aquest país als actors ens imputen per les opinions dels personatges que interpretem!”.

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí