Davant els que no volen que votem, cal tenir ja una pregunta clara i data
Davant les actuacions de la minoria unionista és més que important que mai que els partits polítics partidaris del dret a decidir pactin d’una vegada per totes una pregunta clara i una data, i, sobretot, una pregunta de sí o no a la independència. És la millor resposta que els demòcrates podem donar als intransigents, no fer-ho o rebaixar la pregunta és la victòria dels del #6DFatxenda.
Seguiment del #6Dfatxenda mitjançant el twitter del directe!cat
Us convidem a que dieu la vostra sobre la diada dels que no volen que votem, que no ens enganyin, avui no es manifesten els demòcrates, es manifesten els que tenen por a l’exercici de la democràcia.
Amb l’etiqueta #6DFatxenda podeu publicar fotografies o els vostres comentaris a la portada del directe!cat, sou convidats a expressar les vostres opinions. La democràcia ha de guanyar, i per guanyar cal votar.
#6Dfatxenda dia de la minoria que no ens vol deixar votar
|
- Publicitat -
Publicitat


