Edició 2100

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 26 de abril del 2024
Edició 2100

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 26 de abril del 2024

Premsa o Comunicació?

|

- Publicitat -

Llegeixo que els membres de l’Associació d’Editors de Premsa, amb seu a Madrid, han fet el seu congrés anual, on ha intentat oferir múltiples perspectives de tots els àmbits als quals s’enfronten els editors de publicacions.

Com no pot ser d’altre manera, diuen que el paper dels editors va ser agitat; els protagonistes van ser José Manuel Velasco, president de l’Associació de Directors de Comunicació (DirCom) amb la ponència «O influeixes o entretens» i Víctor Sánchez, director general de Elocuente amb «Coaching: Marca Personal de l’Editor», en unes ponències que, sobre el paper, semblen oferir originalitat i frescor, i si a sobre van tenir “criteri” m’hagués agradat ser-hi. El mateix enunciat de premsa professional va ser posat en qüestió per David Rodríguez, director general del Grup TPI Edita, que va advocar per l’ampliació a Comunicació Professional, més enllà de la diversitat de plataformes i canals, perquè “és ja una realitat que cal aprofitar amb innovació i model de professionalitat”. Doncs, mira per on, s’afegeix a un debat que un grup de professors de Ciències de la Comunicació i de Publicitat de la UAB mantenen obert. En parlàvem anit, després del lliurament dels premis José Maria Recarte (que va ser un acte, per cert, brillant). Pensem-hi.

Publicitat

Opinió

Minut a Minut