Nou de trinca

|

- Publicitat -

Iniciem avui aquest repte que suposa dirigir-me a tots els lectors i lectores del Directe.cat a través de la seva xarxa de blocs; aprofitant al màxim les potencialitats comunicatives d’aquest mitjà que ens dóna, a tots, veu.

Publicitat

Us presento, doncs, aquest espai on donaré la meva opinió sobre els temes que ens envolten i ens amoïnen. El debat sempre és benvingut -de fet, el desitjo- perquè això d’internet i la seva xarxa, això del 2.0; es basa en això: les converses que entre totes i tots anem creant. Així doncs, que comenci la conversa!

Publicitat