Diumenge, 9 d'agost de 2020 - Edició 745
La República

El fracàs de la “Marca España” és culpa d’un “imbècil català”

El 28 de juny de 2012 es va crear per reial decret la figura de l'alt comissionat del govern espanyol per a la Marca Espanya. Es va posar al davant Carlos […]

Gustau Navarro Barba
Gustau Navarro Barba 15/03/2016

El 28 de juny de 2012 es va crear per reial decret la figura de l'alt comissionat del govern espanyol per a la Marca Espanya. Es va posar al davant Carlos Espinosa de los Monteros (Madrid, 1944), un veterà funcionari de l'estat retirat de tota responsabilitat executiva, que va assumir el càrrec diu sense salari, sense pressupost i gairebé sense equip.

En una entrevista al diari “El Confidencial” fa un repàs a les seves activitats, i cerca també les dificultats que té per implantar-se internacionalment la Marca España, l'entrevista ofereix diferents perles que ens donen mesura del nivell d'aquest alt comissionat del govern espanyol, sense dubte aquella que ens agrada més és aquesta, la tesi de l'imbècil català:

“Però al final, hem vist que es trencava l'avió del Rei i … Marca España. Si hi havia un accident a Galícia, doncs un imbècil català, malgrat els morts, deia que Marca Espanya.”

Doncs si, si teniu algun dubte, ara ja ho tindreu clar, la Marca Espanya no funciona perquè hi ha sempre un “imbècil català” que se'n fot de la Marca, …

Per llegir tot l'article aneu a Geopolitica.cat

Relacionats