Restablerta la circulació de l’R1 entre el Masnou i Mataró després d’un atropellament a Vilassar de Mar

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – La circulació de combois de l’R1 entre el Masnou i Mataró ha recuperat la normalitat a quarts d’una del migdia, després que un atropellament a l’alçada de Vilassar de Mar hagi obligat a interrompre el servei un parell d’hores. N’han informat fonts de Renfe i Adif. Protecció Civil també ha desactivat el pla Ferrocat en situació de prealerta que havia posat en marxa a causa de l’incident. Fins el punt s’hi han desplaçat efectius dels Mossos d’Esquadra i dels serveis d’emergències.

<em>(Aquesta actualització inclou informació sobre la represa del servei).</em>

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió