Larrosa escriu a Sánchez per demanar-li una “estratègia global” en la gestió de les campanyes agràries

|

- Publicitat -

ACN Lleida – La Paeria de Lleida ha acollit aquest dimecres la reunió entre l’alcalde Fèlix Larrosa i representants d’organitzacions agràries i de sindicats per fer seguiment de la campanya de la fruita a l’Horta de Lleida. Durant la trobada, Larrosa ha compartit als assistents la carta que ha escrit al president del govern espanyol, Pedro Sánchez, per demanar-li una “estratègia global” en la gestió de les campanyes agràries. Concretament, Larrosa sol·licita una gran trobada entre agents d’ens locals, de les comunitats i de l’Estat. A més, demana solucions per les persones que arriben a Lleida per treballar i que no ho poden fer per la falta de documentació necessària. En aquest sentit, la campanya agrària a Lleida donarà feina a unes 2.000 persones.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió