- Publicitat -
ACN Reus – L’Ajuntament de Reus ha engegat un nou servei de recollida de fracció vegetal porta a porta. Segons el regidor de Medi Ambient i Sostenibilitat, Daniel Rubio, tot i que la seva implantació ja estava prevista, s’ha accelerat davant la impossibilitat de traslladar les restes a la planta de compostatge de Secomsa, a Botarell (Baix Camp), on fa un mes es va produir un segon incendi. “Feia tres setmanes que el servei no es podia dur a terme amb la normalitat i regularitat planificada”, ha afirmat Rubio, qui ha argumentat que han hagut de buscar una solució alternativa, ja que els contenidors estaven plens. A partir d’ara, els usuaris hauran de sol·licitar la recollida de les restes, que seran triturades i destinades a usos diversos.
Publicitat



