ACN Terrassa – El judici contra les activistes acusades de desordres pel tall a les vies de ferrocarrils a l’estació de Sant Cugat del Vallès durant la vaga feminista de 2018 ha arrencat aquest dilluns, sis anys després dels fets. Fiscalia demana una pena de tres anys de presó i més de 26.000 euros per danys i perjudicis a Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), que pocs mesos després de personar-se va acabar retirant-se de la causa. Durant la primera sessió del judici han declarat les encausades, que només han respost a les preguntes de les seves advocades per explicar com van viure aquella jornada de protestes. En declaracions als mitjans de comunicació, denuncien que el seu cas respon a una persecució “política” al moviment feminista.
Arrenca el judici contra les activistes que van tallar les vies de FGC a Sant Cugat durant la vaga del 8-M de 2018
|
- Publicitat -
Publicitat



