ACN Badalona – L’Ajuntament de Badalona i l’empresa concessionària de la recollida d’escombraries han acordat incrementar en els propers 15 dies en 80 o 90 el nombre de contenidors en les zones on s’hi acumulen més deixalles. La firma farà un estudi per determinar les àrees de la ciutat on cal un reforç perquè s’hi ha experimentat un increment més elevat de població. Així s’ha desprès de la reunió mantinguda aquest dimarts, a partir de la qual s’ha anunciat que en el proper ple l’Àrea Via Pública i Mobilitat presentarà una proposta per a comprar fins a 600 nous contenidors. Actualment, l’Ajuntament de Badalona està pendent de la redacció dels plecs tècnics per a convocar el nou concurs per al servei de neteja viària, actualment en pròrroga.
Badalona instal·larà nous contenidors en les zones on s’acumula més quantitat d’escombraries
|
- Publicitat -
Publicitat



