Les platges de Barcelona s’omplen de gom a gom per celebrar la revetlla de Sant Joan

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – Les platges de Barcelona s’han omplert aquest divendres al vespre de gom a gom de gent per celebrar la revetlla de Sant Joan, la porta d’entrada a l’estiu. Una de les més concorregudes ha estat la platja de Sant Miquel, a la Barceloneta. Aquí s’hi han aplegat famílies, parelles o grups d’amics, tant locals com turistes. A escassos metres de la platja, a la plaça del Poeta Boscà, al barri de la Barceloneta, també s’hi ha celebrat la revetlla més tradicional amb correfoc, encesa de foguera i sopar popular a la fresca. És un dels barris de la ciutat que acullen activitats veïnals i que tenen l’espai públic com a protagonista de la nit. No han faltat, tampoc, els petards, la coca de Sant Joan i la música.

Les previsions de l’Ajuntament de Barcelona és que les platges, places i parcs de la ciutat concentrin prop de 60.000 persones aquesta nit, una xifra similar a l’any passat.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió