ACN Olot/Figueres – La Carla Vendrell és d’Olot, ha estudiat a l’INS La Garrotxa i ha tret la millor nota de la selectivitat a Catalunya. Un 10. “Encara no em puc creure que sigui l’únic de Catalunya. Trigaré dies a assimilar-ho”, explica eufòrica des de Menorca, on està passant uns dies de vacances. La Carla assenyala que per arribar a fer una selectivitat perfecta la clau han estat els dos anys de Batxillerat. Considera que se’ls ha preparat “molt bé” i que això ha estat determinant. “No vaig estudiar pas una barbaritat per la selectivitat”, confessa. A partir del setembre, la Carla canviarà les aules del seu institut d’Olot per les de Dret a la Universitat Pompeu Fabra, però no oblida els qui han estat els seus professors fins ara. “Son els millors”, diu.
Carla Vendrell, nota més alta de les PAU: “Trigaré dies a assimilar que he tret un 10, no vaig estudiar una barbaritat”
|
- Publicitat -
Publicitat



