Alícia Corral Solà, nomenada secretària d’Administració i Funció Pública del Departament de la Presidència

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – Alícia Corral Solà serà la nova secretària d’Administració i Funció Pública del Departament de la Presidència. El Consell Executiu ha donat llum verda al nomenament de Corral que fins ara ocupava el càrrec de directora general de Funció Pública. Abans, havia estat subdirectora general de Despeses de Personal a la Direcció General de Pressupostos del Departament de la Vicepresidència i d’Economia i anteriorment subdirectora general de Personal, Organització i Prevenció de Riscos Laborals al Departament d’Empresa i Ocupació

També ha estat responsable de Planificació i Promoció de Recursos Humans a la Direcció General de Recursos i Règim Penitenciari (Departament de Justícia) i analista d’organització a la Secretaria de Funció Pública i Modernització de l’Administració del Departament de Governació.

Publicitat

Corral és llicenciada en Dret per la UB i llicenciada en Ciències Polítiques i de l’Administració per la UOC. També és màster en dret públic i organització administrativa per la Universitat Pompeu Fabra i màster en direcció pública per ESADE.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió