ACN Barcelona – La Festa Major de Gràcia ha recuperat la normalitat i les cues de gent després de l’aturada i restriccions del 2020 i 2021 per la pandèmia. Aquest dilluns, primer dia de celebració, els carrers ja lluïen totes les guarnicions i les places bullien de gent, amb una gran presència de turistes. “Ens fa molta il·lusió tornar a la normalitat però estem desentrenats”, Jordi Solé un dels festers del carrer Joan Blanques de Baix de Tot. La programació, que s’allargarà fins al 21 d’agost, supera les 900 activitats. D’entre les propostes artístiques dels 23 carrers participants, destaca la del carrer Llibertat on s’ha reforçat l’accessibilitat a persones amb diversitat funcional amb l’adaptació de barres i panells amb explicacions en Braille.
La Festa Major de Gràcia recupera la normalitat i les cues de gent: “Ens fa molta il·lusió però estem desentrenats”
|
- Publicitat -
Publicitat



